Dezvoltarea și perfecționarea comunicării și relaționării pentru excelență în suportul clienților

Comunicare eficientă Inteligo Media incepator

Descriere

Acest curs este conceput pentru a dezvolta și îmbunătăți abilitățile de comunicare și relaționare ale membrilor departamentului de suport.

Scopul acestui curs este de a consolida cunoștințele și competențele necesare pentru a oferi un serviciu de suport clienți de înaltă calitate, menținând în același timp relații sănătoase și eficiente cu clienții.

Cursul acoperă diverse tehnici și strategii de comunicare eficientă, empatie, gestionarea problemelor și a conflictelor, precum și adaptarea la diferite tipuri de personalități ale clienților.

1 Principiile esențiale ale comunicării eficiente în suportul clienților
2 Empatia și înțelegerea nevoilor clienților
3 Abordarea eficientă a întrebărilor și solicitărilor clienților
4 Adaptarea la diferite tipuri de personalități ale clienților

Beneficii curs:

1. Dezvoltarea abilităților de comunicare eficientă

2. Reducerea timpului de rezolvare a problemelor

3. Îmbunătățirea performanței echipei de suport

4. Reducerea stresului și a conflictelor în relațiile cu clienții

Acest curs este inclus în
Abonament
Alaturi de următoarele facilități:
   Cursuri din domenii variate
   Lecții video sau text
   Teste de evaluare
   Rapoarte în timp real
   Certificat absolvire curs
   Mobil / desktop / tabletă
   Acces lunar cursuri noi Vreau abonament