Evaluarea profesională a angajaților: drept sau obligație?

Leadership / management Dan Năstase mediu

Descriere

Evaluarea profesională a angajaților presupune un proces prin care angajatorul sau persoana abilitată pentru efectuarea acestuia redau, într-un mod obiectiv si masurabil, gradul de performanță al fiecaruia dintre angajați.

Discutăm despre elementele componente ale procesului de evaluare profesională a angajaților, drepturile și obligațiile pe care le au atât aceștia din urmă, cât și persoana abilitată să efectueze un astfel de proces, precum și modalitatea de desfășurare a procesului de evaluare.

1 Drepturile angajatorului cu privire la evaluarea profesională
2 Obligațiile angajatorului atunci când exercită dreptul de a evalua profesional angajații
3 Drepturile salariatului în cazul procesului de evaluare profesională
4 Formarea profesională - element important al evaluării profesionale
5 Componentele evaluării profesionale a salariaților
6 Desfășurarea procesului de evaluare
7 Scopul evaluării profesionale

Beneficii ale participării la acest curs:

Ce obligații și ce drepturi are angajatorul

Ce obligații și ce drepturi are salariatul

Identificarea scopului evaluării profesionale

Cunoașterea componentelor evaluării profesionale

Acest curs este inclus în
Abonament
Alaturi de următoarele facilități:
   Cursuri din domenii variate
   Lecții video sau text
   Teste de evaluare
   Rapoarte în timp real
   Certificat absolvire curs
   Mobil / desktop / tabletă
   Acces lunar cursuri noi Vreau abonament